Wednesday 26 October 2016

Site – επιχείρηση με δομικά υλικά χωρίς SEO; Δείτε τι χάνετε!

SEO για Εταιρίες Δομικών Υλικών

Η Ελλάδα ως γνωστόν, αυτή τη στιγμή περνάει μία σοβαρή οικονομική κρίση. Η οικοδομή, είναι ένας από τους κλάδους που έχουν πληγεί χειρότερα από αυτήν, καθώς δεν σηκώνονται πια καινούργιες οικοδομές και κτίρια. Ο κλάδος των δομικών υλικών όμως, δεν έχει «κάτσει» πολύ, παρά την Κρίση στην οικοδομή. Ο λόγος που συμβαίνει αυτό, είναι το γεγονός ότι ο κόσμος επιλέγει να ανακαινίσει το σπίτι ή το μαγαζί του, έτσι ώστε να βελτιώσει λίγο τη ποιότητα ζωής του ή απλά να ανεβάσει τη μεταπολιτική του αξία.

Αυτό σημαίνει ότι κάθε μέρα, δεκάδες, αν όχι εκατοντάδες, άνθρωποι ψάχνουν να βρουν μία εταιρεία δομικών υλικών για να αναλάβει την ανακαίνιση τους. Εννοείται ότι μία επιχείρηση δομικών υλικών δεν βρίσκεται συχνά στη τηλεφωνική ατζέντα ανθρώπων που δεν ασχολούνται με την οικοδομή ή τα ακίνητα, οπότε η συντριπτική πλειοψηφία, θα πρέπει να στραφεί κάπου για βοήθεια.

Ποιο είναι το μέρος στο οποίο είναι πιο πιθανό να βρει αυτή τη βοήθεια εύκολα και γρήγορα; Το internet και πιο συγκεκριμένα, οι μηχανές αναζήτησης.

construction

Η σημασία του internet για τις εταιρείες δομικών υλικών

Η αλήθεια είναι ότι οι περισσότεροι που ασχολούνται με τα δομικά υλικά, είναι λίγο παλιομοδίτες και δεν δίνουν την δέουσα σημασία στο internet και τις δυνατότητες που μπορεί να προσφέρει σε μια επιχείρηση. Αυτό σημαίνει ότι πολλοί από αυτούς δεν έχουν καν ιστοσελίδα και αυτοί που έχουν, δεν εφαρμόζουν καμία στρατηγική marketing ή Βελτιστοποίησης Μηχανών Αναζήτησης (SEO). Οι επιχειρήσεις που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες, κάνουν τεράστιο λάθος και χάνουν πολλούς υποψήφιους πελάτες και έσοδα. Μην κάνεις κι εσύ το ίδιο λάθος για τη δική σου επιχείρηση.

Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, παραπάνω από το 70% των καταναλωτών αναζητά προϊόντα και υπηρεσίες αποκλειστικά στο διαδίκτυο. Τι σημαίνει αυτό; Ότι οι μέρες που απλά ψάχναμε κάποιον γνωστό γνωστού που να ξέρει να μας προτείνει κάποιον επαγγελματία ή που ανοίγαμε τον Τηλεφωνικό Κατάλογο κι επιλέγαμε κάποιον στη τύχη, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.

Πλέον, όποιος ψάχνει έναν επαγγελματία θα μπει στη Google ή σε κάποια άλλη μηχανή αναζήτησης και θα πληκτρολογήσει τους όρους της αναζήτησης του και θα αποκτήσει δεκάδες σχετικά αποτελέσματα σε λίγα μόνο δευτερόλεπτα. Αυτό σημαίνει ότι αν θέλετε να βρουν την επιχείρηση σας υποψήφιοι πελάτες, θα πρέπει να έχετε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ένα site.

Αρκεί όμως αυτό από μόνο του για να σας έρθουν νέοι πελάτες;

Η απάντηση είναι όχι και θα μάθετε τώρα το γιατί.

Πως δουλεύουν οι μηχανές αναζήτησης

Χωρίς να μπω σε πολλές τεχνικές λεπτομέρειες, μπορώ να σας πω ότι οι μηχανές αναζήτησης δουλεύουν με τον εξής τρόπο: κάνετε μία αναζήτηση σε μια μηχανή αναζήτησης όπως η Google και ειδικοί αλγόριθμοι της μηχανής αναζήτησης ψάχνουν στο «ευρετήριο» της για ιστοσελίδες που περιέχουν αυτούς τους όρους. Στη συνέχεια δημιουργούν σελίδες αποτελεσμάτων (SERPs) στις οποίες κατατάσσουν αυτές τις ιστοσελίδες – ανάλογα με τη σχετικότητα τους με τους όρους της αναζήτησης αλλά και με άλλα κριτήρια, όπως η φιλικότητα προς τον χρήστη και η ποιότητα του περιεχομένου – από την καλύτερη, στη χειρότερη. Η κατάταξη που πετυχαίνει μία ιστοσελίδα στα SERPs, είναι και αυτή που θα καθορίσει την επιτυχία της, αλλά και το πόσο traffic (επισκεψιμότητα) θα αποκτήσει.

Η σημασία της κατάταξης στα SERPs

Το 90% των χρηστών των μηχανών αναζήτησης δεν περνάνε ποτέ στη δεύτερη σελίδα των αποτελεσμάτων της αναζήτησης τους και προτιμούν να κάνουν μία νέα αναζήτηση αν δεν βρουν κάτι που να τους βοηθά στη πρώτη αυτή σελίδα. Σχεδόν όλοι οι χρήστες, κάνουν κλικ μόνο στις πρώτες σελίδες της πρώτης σελίδας των αποτελεσμάτων πριν να κάνουν καινούργια έρευνα. Αυτό σημαίνει ότι αν θέλετε να έχετε επισκεψιμότητα, άρα και υποψήφιους νέους πελάτες, η ιστοσελίδα σας, θα πρέπει να βγαίνει τουλάχιστον στην πρώτη σελίδα των SERPs, ενώ το βέλτιστο θα ήταν να βγαίνει στις πρώτες κιόλας θέσεις. Εδώ είναι που μπαίνει στο παιχνίδι το SEO.

Τι είναι το SEO και πως θα βοηθήσει μία ιστοσελίδα επιχείρησης δομικών υλικών

SEO σημαίνει Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης και στην ουσία είναι μία σύνθετη διαδικασία η οποία θα κάνει μία ιστοσελίδα πιο «συμβατή» με τις μηχανές αναζήτησης. Με απλά λόγια, θα κάνει τις search engines να την αγαπήσουν.

Πώς θα το καταφέρει αυτό;

Όπως είπαμε και πριν, υπάρχουν κάποια σημαντικά κριτήρια με βάση τα οποία γίνεται η κατάταξη των ιστοσελίδων στα SERPs. Το SEO φροντίζει ώστε μία ιστοσελίδα να καλύπτει όσο το δυνατόν περισσότερα από αυτά.

Ας δούμε μερικές από τις πιο σημαντικές αλλά και πιο απλές κινήσεις κι ενέργειες SEO δομικών υλικών. Κάποιες από αυτές, είναι πολύ πιθανό να μπορείτε να τις κάνετε και μόνοι σας:

seo-construction

Βελτιστοποίηση για τοπικές αναζητήσεις

Οι μηχανές αναζήτησης πλέον λαμβάνουν σοβαρά υπόψιν την τοποθεσία του χρήστη όταν ψάχνει για μία επιχείρηση, έτσι ώστε να παρουσιάσουν στις πρώτες θέσεις των SERPs επιχειρήσεις που να είναι πολύ κοντά του. Όσο πιο πολλές πληροφορίες έχουν οι μηχανές αναζήτησης για τη γεωγραφική τοποθεσία της επιχείρησης σας, τόσο το καλύτερο.

Φροντίστε να αναφέρετε τη διεύθυνση σας στις σελίδες της ιστοσελίδας σας, στο περιεχόμενο της (θα μιλήσουμε γι’ αυτό παρακάτω) και σε πιο «ειδικά» μέρη όπως τα meta-tags. Καλό θα ήταν να δηλώσετε και την επιχείρηση σας σε υπηρεσίες της Google, όπως το Google Maps και το Google Plus.

Γράψτε καλό περιεχόμενο

Οι σελίδες που έχουν περιεχόμενο υψηλής ποιότητας το οποίο μάλιστα ανανεώνεται και συχνά, πετυχαίνουν υψηλές θέσεις στα SERPs και προσελκύουν πολλούς επισκέπτες που βρίσκουν ενδιαφέρον το εν λόγω περιεχόμενο. Η συχνή παραγωγή υψηλής ποιότητας περιεχομένου, είναι πολύ σημαντική για την επιτυχία ενός site.

Αποκτήστε παρουσία στα social media

Αν έχετε «ενεργούς» λογαριασμούς στα social media, οι μηχανές αναζήτησης θα σας δώσουν αρκετούς «πόντους» κατάταξης. Όταν λέμε ενεργό λογαριασμό, εννοούμε έναν με συχνά posts και shares και γενικά συχνή επικοινωνία με τους fans και τους followers του. Επιπλέον, μπορεί πάντα να τσιμπήσετε και κανέναν πελάτη από εκεί! Τα social media δεν είναι μόνο για να ανεβάζουμε memes και φωτογραφίες μωρών. Είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο marketing, το οποίο και θα πρέπει να παίζετε στα δάχτυλα. Εννοείται πως θα πρέπει να κάνετε share στους social λογαριασμούς σας το περιεχόμενο που ετοιμάζετε για το site σας.

Χρειάζεστε βοήθεια με το SEO δομικών υλικών σας;

constructor

Τώρα που ξέρετε τι χρειάζεται για να ανεβείτε στην κορυφή των μηχανών αναζήτησης, θα πρέπει να καταστρώσετε και να εφαρμόσετε ένα σχέδιο για το site σας. Το πιο σημαντικό είναι να γνωρίζετε πώς γίνεται η κατάταξη των ιστοσελίδων στις σελίδες των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης, προκειμένου να βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας για να προσελκύσει την προσοχή τους.

Μπορείτε αυτά να τα μάθετε μόνοι σας με πολύ κόπο και χρόνο τον οποίο θα πρέπει να κλέψετε από την επιχείρηση σας, ή μπορείτε να προσλάβετε τους ειδικούς του SEO της SEO Dominator για να αναλάβουν όλη αυτή τη δουλειά για σας.

Η ομάδα μας έχει βοηθήσει δεκάδες επιχειρήσεις όπως η δική σας να βελτιστοποιήσουν τις προσπάθειές τους στο SEO.

Παρακολουθούμε κι εφαρμόζουμε όλες τελευταίες τάσεις στο SEO έτσι ώστε εσείς να αφιερώσετε όλη σας τη προσοχή στους πελάτες και τα δομικά υλικά σας.

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα! Θέλουμε και μπορούμε να βοηθήσουμε την επιχείρησή σας να πετύχει στο internet.

Καλέστε στο 211 850 0811 ή συμπληρώστε την online φόρμα ανακάλυψης της ιστοσελίδα μας και η SEO Dominator θα δουλέψει μαζί σας για να δημιουργήσει μία μοναδική εκστρατεία SEO δομικών υλικών, κομμένη και ραμμένη στα μέτρα σας!

Facebooktwittergoogle_plus

The post Site – επιχείρηση με δομικά υλικά χωρίς SEO; Δείτε τι χάνετε! appeared first on SEO Dominator.



from SEO Dominator https://seodominator.org/etairies-domikon-ylikon/

No comments:

Post a Comment