Saturday 1 October 2016

Ανάλυση Ανταγωνισμού Πριν ξεκινήσετε μια Καμπάνια SEO

Το πρώτο βήμα πριν ξεκινήσετε την Search Engine Optimization Καμπάνια σας : Αναλύστε τους Ανταγωνιστές σας

Η εις βάθος ανάλυση του ανταγωνισμού πρέπει να είναι το πρώτο βήμα σας για να κυριαρχήσετε σε οποιαδήποτε κατηγορία keywords (niche). Είναι ένα πολύτιμο εργαλείο που σας επιτρέπει όχι μόνο να δείτε τι ακριβώς κάνουν οι ανταγωνιστές σας για να πετύχουν την κατάταξη τους, αλλά και να δείτε τα λάθη τους και να τα εκμεταλλευτείτε.

Θα πρέπει να κάνετε μία ενδελεχή έρευνα και να βγάλετε συμπεράσματα με βάση τις πληροφορίες που θα συγκεντρώσετε.

Αλλά πώς θα αποκτήσετε αυτές τις ζωτικής σημασίας πληροφορίες για τους ανταγωνιστές σας;

Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να εκτελέσετε μια πολύ εμπεριστατωμένη ανάλυση του ανταγωνισμού σας χρησιμοποιώντας μόνο κάποια δωρεάν εργαλεία, και λίγη φαντασία και δημιουργικότητα.

Αφού διαβάσετε αυτό τον οδηγό, πραγματικά θα νιώθετε ένα απίστευτο αίσθημα ικανοποίησης κάθε φορά που θα αναλύετε τους ανταγωνιστές σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η ανάλυση των ανταγωνιστών σας;

Κατ ‘αρχάς, σας επιτρέπει να πάρετε μία σαφή εικόνα σχετικά με το πόση δουλειά θα χρειαστεί για την κατάταξη των λέξεων κλειδιών που στοχεύετε.

Δεύτερον, θα σας βοηθήσει να αποφασίσετε πόσο να χρεώσετε έναν πελάτη σας. Οσο πιο μεγάλο το επίπεδο δυσκολίας, τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η χρέωση. Κάθε λέξη-κλειδί ή φράση στόχος είναι διαφορετική, αλλά υπάρχουν μερικές για τις οποίες χρειάζεται σημαντική χρηματική επένδυση προκειμένου να κυριαρχήσετε σε αυτές.

Τρίτον, θα δείτε περίπου το 99% των λόγων για τους οποίους οι ανταγωνιστές σας πετυχαίνουν τόσο υψηλές κατατάξεις.

Ανάλυση On-Page

Εγώ συνήθως ξεκινώ αναλύοντας την on-page βελτιστοποίηση του ανταγωνιστή μου. Αν έχει πετύχει κατάταξη στην πρώτη σελίδα, τότε πιθανότατα έχει αξιοπρεπές on-page SEO. Αυτό ισχύει σχεδόν πάντα για τις κατηγορίες προϊόντων μέτριας και μεγάλης δυσκολίας, αλλά θα βρείτε πολλά on-page σφάλματα στις «ευκολότερες» κατηγορίες.

Κατεβάστε το Seoquake

Το SEO Quake είναι ένα δωρεάν plugin για τον Chrome και θα σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε πάρα πολύ χρόνο όταν κάνετε μία ανάλυσή. Μόλις το εγκαταστήσετε, θα έχετε πρόσβαση σε πολλά δεδομένα μετρήσεων και σε άλλα εργαλεία.

Κάθε φορά που θα πληκτρολογείτε μια λέξη ή φράση στη Google, η γραμμή εργαλείων του SEO Quake θα εμφανίζεται κάτω από κάθε αποτέλεσμα. Θα σας δείχνει το PageRank μίας ιστοσελίδας που έχει πετύχει κατάταξη, το σύνολο των συνδέσεων της από το SEMrush, την κοινωνική επιρροή της (shares από το Facebook και Tweets), και την κατάταξη της στο Alexa . Αυτά είναι μόνο μερικά από τα δεδομένα μετρήσεων που μπορεί να σας προσφέρει αυτό το plugin.

Πέρα από τις μετρήσεις, το αγαπημένο μου εργαλείο αυτού του plugin είναι η «διάγνωση». Η διάγνωση θα σας δείξει σχεδόν όλες τις πληροφορίες on-page που θα χρειαστείτε για να αναλύσετε αποτελεσματικά το site του ανταγωνιστή σας.

Μία on-page ανάλυση δεν πρόκειται να σας πάρει περισσότερο από 15-30 λεπτά. Η πραγματική διασκέδαση όμως, βρίσκεται στην ανάλυση των backlinks του ανταγωνιστή σας!

Ανάλυση των Backlinks

Ήρθε η ώρα λοιπόν να δούμε τι ακριβώς κάνουν οι ανταγωνιστές σας για να πετύχουν την κατάταξη τους.

Υπάρχουν τρία εργαλεία που θα πρέπει ΠΑΝΤΑ να έχετε στη διάθεση σας: το Majestic SEO, το Ahrefs και το Open Site Explorer.

Πώς να χρησιμοποιήσετε το Majestic

Προτείνω να κάνετε έναν δωρεάν λογαριασμό, ώστε να μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες. Το συγκεκριμένο εργαλείο είναι εξαιρετικά απλό στη χρήση, αλλά πολύ αποτελεσματικό. Απλά πληκτρολογήστε τη διεύθυνση URL του μεγαλύτερου ανταγωνιστή σας και ετοιμαστείτε να εκπλαγείτε!

Το Majestic θα φορτώσει αμέσως μια «σελίδα περίληψης», η οποία θα σας δείξει την ποσότητα των συνδέσμων του site, το ιστορικό των backlinks του και τα anchor texts του. Θα δείτε επίσης τη ροή του «Cituation Flow» και του «Trust Flow», η οποία μετριέται με ένα ειδικό εργαλείο μέτρησης που θα βρείτε αποκλειστικά στο Majestic.

Δεν χρειάζεται  να ανησυχείτε πολύ για αυτές τις μετρήσεις

Σημείο επικέντρωσης : Ο τύπος των Backlinks

Όταν κάνετε κλικ στην καρτέλα backlinks θα δείτε τα top 10 backlinks που καταλήγουν στο site του ανταγωνιστή σας. Αυτό σας επιτρέπει να αντιγράψετε τα backlinks του και φυσικά, να βρείτε και καλύτερα για να πετύχετε και μεγαλύτερη κατάταξη!

Η φόρμουλα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι πολύ απλή … Για παράδειγμα, εάν ο ανταγωνιστής σας έχει ένα σχετικό PR 5 link (σύνδεσμο), τότε θα πρέπει είτε να αποκτήσετε ή να κατασκευάσετε ένα παρόμοιο link.

Η κατανόηση του τύπου των links που χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας είναι πολύ σημαντική. Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να ψάξετε, είναι το εάν αγοράζουν links ή όχι .

Ενδείξεις αγοράς links

Backlinks που βρίσκονται στο υποσέλιδο, στο sidebar, ή τοποθετούνται τυχαία στο περιεχόμενο της αρχικής σελίδας είναι συνήθως αγορασμένα. Τα links θα έχουν συνήθως ένα anchor text πλούσιο σε λέξεις-κλειδί .

Links από το εξωτερικό (σύνδεσμοι)

Πολλές ξένες ιστοσελίδες προσφέρουν πρόσφορο έδαφος για αγορά links, ιδιαίτερα αυτές που ανήκουν σε ρωσικά δίκτυα.

Αν δείτε backlinks με ασυνήθιστες επεκτάσεις, δηλαδή οποιεσδήποτε εκτός από .gr  τότε είναι πολύ πιθανό ο ανταγωνιστής σας να χρησιμοποιεί ξένους συνδέσμους.

Τα καλά νέα …

Aν δεν προσπαθείτε να μπείτε σε μια πολύ ανταγωνιστική κατηγορία keywords, δε θα χρειαστεί να ασχοληθείτε ποτέ με ανταγωνιστές που χρησιμοποιούν αυτόν τον τύπο συνδέσμων (links)

Τα κακά νέα …

Αυτά τα links είναι εξαιρετικά αποτελεσματικά, είναι δύσκολο να ανιχνευθούν και δεν είναι σίγουρο ότι θα γίνει κάτι ώστε η χρήση τους κάποτε να σταματήσει.

Τι να κάνετε αν ο ανταγωνιστής σας αγοράζει links;

ΤΊΠΟΤΑ!

Εάν πληρώνετε για υπηρεσίες SEO, τότε στην ουσία αγοράζετε κι εσείς links για τον εαυτό σας.

Σταματήστε να είστε υποκριτής και απλά προσπαθήστε να πετύχετε υψηλότερες κατατάξεις!

Η κατάκτηση της πρώτης θέσης σε δύσκολες κατηγορίες keywords, γίνεται με τακτικές  Ψυχρού Πολέμου.

Θα πρέπει να ξοδέψετε περισσότερα από τους ανταγωνιστές σας και φυσικά να έχετε έναν φοβερό ειδικό του SEO στη διάθεση σας

Σημαντική σημείωση

Αν και υπάρχουν πολλές ενδείξεις για την αγορά links, τις περισσότερες φορές θα συναντήσουμε σε ένα site μόνο λίγες από αυτές, οπότε στη καλύτερη περίπτωση μπορούμε να κάνουμε μία υπόθεση και όχι να βγάλουμε ένα σίγουρο συμπέρασμα.

Με άλλα λόγια, δεν υπάρχει τίποτα που μπορείτε να κάνετε για την αγορά links και δεν υπάρχει κανένας τρόπος για να την αποδείξετε.

Και μην ξεχνάτε, οι ανταγωνιστές σας μπορεί απλά να έχουν καλές διασυνδέσεις ή να έχουν δημιουργήσει σχέση εμπιστοσύνης με sites που δίνουν καλούς συνδέσμους.

Η αγορά links είναι λοιπόν συχνό φαινόμενο, αλλά δε συμβαίνει παντού και πάντα.

Κατηγοριοποίηση των links των ανταγωνιστών σας.

Τα εργαλεία αυτά θα σας επιτρέψουν να δείτε όλους τους τύπους των links που  χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας, συμπεριλαμβανομένων των links φόρουμ, των contextual links, των σχολίων σε blog posts, των directory links και πολλών άλλων.

Μια πολύ καλή στρατηγική είναι να χωρίσετε τα links των ανταγωνιστών σας σε κατηγορίες.

Αυτό είναι σημαντικό γιατί έτσι θα δείτε τις τάσεις και τα είδη των links που χρησιμοποιούνται γενικά στην κατηγορία keyword που στοχεύετε.

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι στοχεύετε τη λέξη-κλειδί (keyword) «Οδοντίατρος Θεσσαλονίκη»

Αν όλοι οι ανταγωνιστές σας έχουν στην πρώτη σελίδα τους κυρίως directory links, τότε θα ήταν ανόητο να βάλετε ένα μάτσο links σχολίων σε blog στη δική σας πρώτη σελίδα.

Το κλειδί για την καλύτερη κατάταξη από τους ανταγωνιστές σας είναι να ακολουθήσετε τις τάσεις των links τους και να βρείτε καλύτερα links.

Σημείο επικέντρωσης : Ανάλυση του Anchor Text Profile

Είναι απολύτως απαραίτητο να αναλύσετε το anchor text του ανταγωνιστή σας και να προσπαθήσετε να το αντιγράψετε. Εάν ο ανταγωνιστής σας έχει χρησιμοποιήσει μόνο την κύρια λέξη κλειδί σε ποσοστό 5% σε σχέση με τις άλλες λέξεις του κειμένου, τότε θα πρέπει να προσπαθήσετε να κάνετε το ίδιο.

Απλά φροντίστε να συνδέετε την κύρια λέξη-κλειδί σας με πηγές υψηλής ποιότητας.

Μια πηγή υψηλής ποιότητας μπορεί να είναι μία σχετική ιστοσελίδα με υψηλό PR.

Θυμηθείτε, αυτές οι σελίδες πετυχαίνουν καλή κατάταξη επειδή κάνουν τα πράγματα σωστά.

Εκτός από το Majestic, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε και τα Ahrefs και Open Site Explorer για περαιτέρω ανάλυση. Κάθε εργαλείο λειτουργεί λίγο πολύ με τον ίδιο τρόπο.

Λίγα τελευταία λόγια για την Ανταγωνιστική Ανάλυση

Προσπαθήστε να ξοδέψετε πολύ χρόνο για την ανάλυση του ανταγωνισμού σας. Μέσα σε μια ώρα ή δύο το πολύ, μπορείτε να πάρετε μια αρκετά καλή εικόνα του τι πρέπει να κάνετε.

Εάν έχουν υψηλής ποιότητας links, τότε θα πρέπει να χτίσετε ή να αποκτήσετε υψηλής ποιότητας links.

Είναι τόσο απλό.

The post Ανάλυση Ανταγωνισμού Πριν ξεκινήσετε μια Καμπάνια SEO appeared first on D.K.S.E.O. GREECE.



from D.K.S.E.O. GREECE http://seogreece.org/competition-analysis/

No comments:

Post a Comment