Sunday 23 October 2016

Τι χρειάζεται για να αποκτήσει πελατεία ένας οδοντίατρος;

Γιατί το SEO εξακολουθεί να είναι η καλύτερη λύση εξεύρεσης νέων πελατών για Οδοντίατρους

Το Facebook έχει λάβει μεγάλη δημοσιότητα ως ένας πολύ καλός τρόπος για την προώθηση σχεδόν όλων των επιχειρήσεων, ανεξαρτήτως. Πολλοί οδοντίατροι επηρεασμένοι από αυτό, έχουν δημιουργήσει επιχειρηματική σελίδα στο Facebook. Αν και είναι αλήθεια ότι τα social media μπορεί να είναι μια αρκετά σημαντική πτυχή της εκστρατείας μάρκετινγκ σας, η αλήθεια όμως είναι ότι δεν θα αποκτήσετε πολλούς νέους ασθενείς μέσω του Facebook.

Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με τις πλέον πρόσφατες μελέτες, πολλοί λίγοι ασθενείς χρησιμοποιούν το Facebook για να βρουν οδοντίατρο και γιατρούς γενικότερα.

search-odontiatros

Πώς όμως βρίσκει στις μέρες μας κανείς οδοντίατρο;

Η απάντηση είναι απλή και προφανής: χρησιμοποιώντας την Google. Αν είστε οδοντίατρος, θα πρέπει όχι μόνο να έχετε μια ιστοσελίδα, αλλά να της κάνετε και SEO.

Δημιουργία νέων υποψήφιων πελατών για οδοντίατρους

dentist-calendar

Το βασικό πλεονέκτημα της χρήσης της Google είναι ότι είναι η πλέον χρησιμοποιούμενη πλατφόρμα για εύρεση πληροφοριών, προϊόντων και υπηρεσιών. Η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να “απαντάει” σε κάθε πιθανή ανησυχία,πρόβλημα ή απορία που μπορεί να έχει ένας υποψήφιος ασθενής. Φροντίστε να καταγράψετε και να εξηγήσετε όλα τα οδοντιατρικά προβλήματα που μπορείτε να θεραπεύσετε.

Αυτές οι πληροφορίες όμως, θα είναι άχρηστες αν δεν είναι κι εύκολο να τις βρει κανείς στο site σας. Σκοπός τους SEO, είναι να κάνει τη καταγραφή και ταξινόμηση του site σας ευκολότερη για την Google και άλλες μηχανές αναζήτησης, έτσι ώστε οι ασθενείς-στόχος σας να μπορούν να σας βρουν εύκολα και γρήγορα.

Η δημιουργία νέων υποψήφιων πελατών μέσω του SEO δεν είναι μόνο αποτελεσματική, αλλά είναι και αποδοτική. Δεν θα χρειαστεί να δαπανήσετε έναν σκασμό λεφτά για άλλες μορφές μάρκετινγκ, όπως οι PPC καμπάνιες, οι διαφημίσεις στο Facebook και η μίσθωση διαφημιστικού χώρου σε διάφορες ιστοσελίδες. Όσο ανεβαίνει η κατάταξή της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης, τόσο θα ανεβαίνει και ο αριθμός των νέων υποψήφιων πελατών σας.

Στόχευση λέξεων-κλειδί που σχετίζονται με την οδοντιατρική

Πώς βρίσκει κανείς τις πληροφορίες που χρειάζεται στην Google;

Χρησιμοποιεί τις λέξεις-κλειδιά. Ένας ειδικός SEO θα καθορίσει ποιες λέξεις-κλειδιά μπορείτε να στοχεύσετε με την οδοντιατρική ιστοσελίδα σας, έτσι ώστε το site σας να μπορεί να πετυχαίνει μεγάλες κατατάξεις στις σελίδες των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Μερικές φορές, μπορεί απλά να χρησιμοποιήσουν λέξεις-κλειδιά όπως “καλύτερος οδοντίατρος στη Θεσσαλονίκη”, ή να αναζητήσουν ειδικότητες, όπως η ορθοδοντική ή ακόμη και να κάνουν πιο συγκεκριμένες έρευνες όπως “λεύκανση δοντιών Αθήνα.”

Μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν και λέξεις-κλειδιά που να σχετίζονται συμπτώματα («πονόδοντος με πρήξιμο») ή να ψάξουν για πιθανές λύσεις σε προβλήματα τους (“λευκαντικά δοντιών”).

Πετύχετε υψηλές κατατάξεις στην πόλη σας

Ειδικά για τους οδοντίατρους και μιλώντας πάντα για τις λέξεις-κλειδιά, η πόλη ή η γειτονιά σας είναι μια πολύ σημαντική πτυχή της στρατηγικής στόχευσης του SEO σας. Κανείς δεν θέλει να πάει σε ένα οδοντιατρείο που είναι 3 ώρες μακριά από το σπίτι του. Οι πιθανοί πελάτες σας ζουν κοντά στο γραφείο σας, οπότε και σε αυτούς θα πρέπει να επικεντρώσετε το SEO σας.

Δεδομένου ότι έχουμε πάνω από 15.500 οδοντίατρους τώρα στην Ελλάδα, πιθανότατα δεν είστε ο μόνος στην περιοχή σας. Εδώ λοιπόν μπαίνει το τοπικό SEO. Δεδομένου ότι πιθανότατα έχετε πολλούς ανταγωνιστές, θα ήταν τουλάχιστον απερίσκεπτο το να μην προωθήσετε την επιχείρηση σας στο διαδίκτυο.

Το 89% των καταναλωτών, χρησιμοποιεί το internet για την λήψη σημαντικών αποφάσεων, όπως η επιλογή του τέλειου οδοντίατρου.

Ποια υπηρεσία χρησιμοποιούν όλοι αυτοί για να βρουν αυτό που θέλουν;

Την Google φυσικά η οποία φαίνεται να έχει τις απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις και αναζητήσεις. Η Google σήμερα είναι ό,τι ήταν ο Χρυσός Οδηγός πριν από είκοσι χρόνια. Πριν να αγοράσει κάτι κάποιος , είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα πληκτρολογήσει τις σχετικές με αυτό το κάτι λέξεις-κλειδιά στην Google. Αυτό όμως εγείρει κι ένα πολύ σημαντικό ερώτημα:

Τι βλέπουν οι υποψήφιοι πελάτες στην περιοχή σας όταν κάνουν αναζήτηση στην Google για τον όρο “οδοντιατρική”;

localization-dentist

Δοκιμάστε αυτό το απλό τεστ για να μάθετε: κάντε αναζήτηση στην Google με τις λέξεις-κλειδιά «Οδοντίατρος + [περιοχή σας]”.

Λέγοντας περιοχή, εννοούμε τη γειτονιά, την πόλη, το νομό ή ακόμη και τη περιφέρεια σας. Πατήστε το πλήκτρο enter και δείτε τα αποτελέσματα.

Θα πρέπει τώρα να βλέπετε μια σειρά οδοντιατρικών καταχωρήσεων. Εάν το ιατρείο σας δε βρίσκεται κοντά στην κορυφή της σελίδας, τότε απλά χάνετε χρήματα, τα οποία μάλιστα καταλήγουν στους ανταγωνιστές σας, καθώς τα ιατρεία τους βρίσκονται στις σωστές θέσεις των σελίδων αποτελεσμάτων.

Εκεί θα πρέπει να βρίσκεται ή να βρεθεί και το δικό σας. Με απλά λόγια, αν δεν αποκτάτε νέους πελάτες από την Google, να είστε σίγουροι ότι τους ελκύουν οι ανταγωνιστές σας. Όσο εσείς διαβάζετε αυτό το κείμενο, εκεί έξω υπάρχουν ασθενείς που ψάχνουν για οδοντίατρο. Ποιον από τους οδοντίατρους στην περιοχή σας θα πρέπει να επιλέξουν;

Με της χρήση αποτελεσματικού μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης, μπορείτε να κάνετε αυτή την επιλογή πολύ εύκολη.

Πώς να κάνετε το SEO να δουλέψει για σας

Η σωστή και πλήρης εκμετάλλευση της δύναμης των μηχανών αναζήτησης απαιτεί ένα εξατομικευμένο σχέδιο μάρκετινγκ. Παρακάτω θα πάρετε μία γεύση από την διαδικασία που χρησιμοποιούμε για να στοχεύσουμε σωστά τα μηνύματα των πελατών μας και να τα κάνουμε χρήσιμα για κάθε μεγέθους ακροατήριο.

  • Ποιος είναι Ιδανικός ασθενής σας;
  • Η εκστρατεία μάρκετινγκ σας θα είναι πιο αποτελεσματική αν μπορέσετε να σκιαγραφήσετε τον ιδανικό ασθενή σας.
  • Είναι άνδρας, γυναίκα ή το φύλλο δεν παίζει μεγάλο ρόλο;
  • Είναι παιδί, ενήλικας ή ηλικιωμένος;
  • Ποιες υπηρεσίες σας θα επιλέξει ο ιδανικός αυτός πελάτης;

Η απάντηση σε αυτά τα ερωτήματα θα βοηθήσει τις καμπάνιες σας να έχουν καλύτερη απήχηση στους νέους ασθενείς που θέλετε να στοχεύσετε.

Ιστοσελίδα & καμπάνια SEO:

Πλέον ένας υποψήφιος πελάτης θα επισκεφτεί το site σας πριν να σας πάρει τηλέφωνο ή να περάσει από το ιατρείο σας. Αν θέλετε να κάνετε μια καλή πρώτη εντύπωση, το site σας θα πρέπει να δείχνει κύρος και να είναι τουλάχιστον ευπαρουσίαστο.

website-seoΘα πρέπει με άλλα λόγια το site σας να παρέχει πληροφορίες και μάλιστα έγκυρες.

Πάνω απ ‘όλα όμως, θα πρέπει να απαντήσει στο εξής ερώτημα: γιατί οι ασθενείς να επιλέξουν εσάς αντί για οποιονδήποτε άλλο οδοντίατρο στην πόλη σας;

Μια ιστοσελίδα θα πρέπει να έχει τέλεια συμμετρία στοιχείων του σχεδίου, κώδικα και το περιεχομένου για να αρέσει τόσο στις μηχανές αναζήτησης όσο και στους νέους ασθενείς.

Στοιχεία που θα βελτιώσουν τη θέση σας στις μηχανές αναζήτησης: Το περιεχόμενο είναι η ραχοκοκαλιά της online παρουσίας σας για τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να έχει θέματα που να έχουν επιλεγεί μετά από πολλή έρευνα και να είναι προσεκτικά γραμμένο.

Κάθε σελίδα πρέπει να προσφέρει μια λύση σε ένα συγκεκριμένο πρόβλημα, όπως εμφυτεύματα για την απώλεια των δοντιών ή ορθοδοντική για τα στραβά δόντια. Επίσης, τα στοιχεία επικοινωνίας σας θα πρέπει να είναι παντού, έτσι ώστε οι ασθενείς να τα βρουν χωρίς να τα ψάξουν.

Θα πρέπει να συνοδεύονται και από εκκλήσεις για δράση (calls to action) όπως “Καλέστε Τώρα!” Μόνο τότε μπορείτε να ελπίζετε σε πολλά νέα τηλεφωνήματα κι επισκέψεις. Τέλος, οι συνήθειες αναζήτησης αλλάζουν, οπότε και το περιεχόμενο των ιστοσελίδων σας θα πρέπει να προσαρμοστεί για να παραμείνει σχετικό και στο άμεσο μέλλον.

Η τοποθεσία σας μπορεί να είναι το κλειδί της online επιτυχίας σας:

Κακά τα ψέματα, η επιβίωση του ιατρείου σας εξαρτάται από πελάτες που βρίσκονται κοντά στο ιατρείο σας. Ως εκ τούτου, το μήνυμά μάρκετινγκ σας θα πρέπει να φθάνει σε άτομα το πολύ 15 χλμ μακριά από το γραφείο σας. Αυτή η εξαιρετικά εστιασμένη μέθοδος μάρκετινγκ είναι γνωστή ως Τοπικό SEO, και είναι πολύ σημαντική για τους οδοντιάτρους. Μια τοπική εκστρατεία μηχανών αναζήτησης θα εντοπίσει τη τοποθεσία των ασθενών σας και θα φροντίσει να πάει το μήνυμα σας, ότι είστε ο καλύτερος οδοντίατρος της γειτονιάς σας, για παράδειγμα, σε αυτούς που βρίσκονται κοντά σας.

Αναλύστε τα δεδομένα σας και κάνετε τις απαραίτητες βελτιώσεις:

Καμία εκστρατεία μάρκετινγκ δεν είναι πάγια και στάσιμη. Όσο οι προτιμήσεις των ανθρώπων εξελίσσονται, τόσο αλλάζουν και οι αλγόριθμοι της Google. Η παρουσία σας στις μηχανές αναζήτησής σας θα πρέπει να προσαρμοστεί με βάση αυτές τις αλλαγές, αν θέλετε η ιστοσελίδα σας να διατηρήσει τις υψηλές κατατάξεις της στις μηχανές αναζήτησης σας. Αυτό απαιτεί την περιοδική ανάλυση των δεδομένων SEO σας για να καθορίσετε πώς μπορείτε να βελτιστοποιήσετε την παρουσία σας στις μηχανές αναζήτησής.

SEO Dominator – Μία κορυφαία εταιρεία SEO

Αν είστε οδοντίατρος στην Ελλάδα, τότε η online παρουσία σας είναι πολύ σημαντική καθώς η αγορά είναι σχετικά μικρή, ειδικά αν δε ζείτε σε κάποια μεγάλη πόλη και ολοένα και περισσότεροι ανταγωνιστές σας αποκτούν ιστοσελίδες. Αν θέλετε να τους ξεπεράσετε όμως και να αποκτήσετε νέους πελάτες, τότε δεν αρκεί απλά να δημιουργήσετε μία ιστοσελίδα. Θα πρέπει να εφαρμόσετε και SEO για να αποκτήσετε καλύτερες κατατάξεις στις μηχανές αναζήτησης.

Πολύ λίγοι οδοντίατροι έχουν το χρόνο ή τη διάθεση να μάθουν τις τεχνικές πτυχές του SEO, αν είστε κι εσείς ένας από αυτούς, τότε η καλύτερη λύση για σας είναι η πρόσληψη ενός ειδικού στο SEO. Αν ψάχνετε για έναν ειδικό στο SEO, να είστε δύσπιστοι απέναντι σε εκείνους που υπόσχονται άμεσα αποτελέσματα.

Το SEO δεν λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο. Αν κάποιος SEO λέει ότι το κάνει αποδεδειγμένα αυτό, τότε πιθανότατα χρησιμοποιεί ανήθικα μέσα για την επίτευξη αυτού του αποτελέσματος και είναι θέμα χρόνου να τον καταλάβουν οι μηχανές αναζήτησης και να τιμωρηθεί και αυτός και η ιστοσελίδα σας.

first-aid-seodominator

Φροντίστε λοιπόν να βρείτε έναν ειδικό στο SEO που να ασκεί την τέχνη του όπως εσείς ασκείτε την οδοντιατρική: με επιμέλεια, προσοχή και ηθική.

Η SEO Dominator είναι η εταιρεία SEO που καλύπτει όλες αυτές τις προϋποθέσεις. Έχουμε περιορισμένο αριθμό πελατών και δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην επικοινωνία μας μαζί τους αλλά και στην κατάκτηση υψηλών κατατάξεων για όλους. Συνεργαζόμαστε μόνο με επιλεγμένους πελάτες για να μπορούμε να τους δώσουμε όλη την προσοχή μας και να έχουν σίγουρα κορυφαίες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης. Παρακαλούμε συμπληρώστε την φόρμα ανακάλυψή μας ή επικοινωνήστε μαζί μας για μία δωρεάν συμβουλευτική συνεδρία SEO.

Facebooktwittergoogle_plus

The post Τι χρειάζεται για να αποκτήσει πελατεία ένας οδοντίατρος; appeared first on SEO Dominator.



from SEO Dominator https://seodominator.org/dentists/

No comments:

Post a Comment