SEO για Ξενοδοχεία : Τι θα πρέπει να γνωρίζετε
Αν δραστηριοποιείστε στον κλάδο της φιλοξενίας και συγκεκριμένα σε αυτόν των ξενοδοχείων, μπορεί να μην έχετε συνειδητοποιήσει ακόμη τα οφέλη μιας ισχυρής παρουσίας στο διαδίκτυο. Ο κλάδος έχει κάποιες ιδιαιτερότητες σε ό,τι αφορά τον τρόπο λειτουργίας του. Για παράδειγμα, τα ξενοδοχεία είναι ανοιχτά 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο! Αυτό σημαίνει ότι οι ξενοδόχοι θα πρέπει να είναι έτοιμοι να παρέχουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες ανά πάσα στιγμή και έτοιμοι να ανταποκριθούν και να ξεπεράσουν τις προκλήσεις που προκύπτουν.
Παρά την συνεχή απαίτηση από τη μεριά των ξενοδόχων για καλύτερους και πιο αποτελεσματικούς τρόπους εργασίας και τη συνεχή δημιουργία νέων τεχνολογιών που καλύπτουν αυτές τις απαιτήσεις, η αλήθεια είναι ότι η πλειοψηφία των ξενοδοχείων εφαρμόζουν ακόμη “παραδοσιακές” μεθόδους μάρκετινγκ. Δυστυχώς, η απροθυμία των ιδιοκτητών ξενοδοχείων να προσαρμοστούν στις σύγχρονες τεχνολογίες κάνει πολλά ξενοδοχεία να μένουν γαντζωμένα στο παρελθόν, με αποτέλεσμα να έχουν πολύ χειρότερες επιδόσεις από τους ανταγωνιστές τους οι οποίοι έχουν “αγκαλιάσει” τις νέες τεχνολογίες και επίσης έχουν εκμεταλλευτεί και τις στρατηγικές μάρκετινγκ που αυτές μπορούν να προσφέρουν.
Αν θέλετε να έρθει η επιχείρηση σας στο παρόν και να χτυπιέται στα ίσια με τους ανταγωνιστές της και μάλιστα να τους ξεπεράσει κιόλας, τότε ήρθε η ώρα να διαθέσετε ένα μέρος από τα χρήματα που διαθέτετε για μάρκετινγκ στο SEO, τις καμπάνιες PPC και το Article Marketing. Οι στρατηγικές αυτές θα σας επιτρέψουν να κυριαρχήσετε στον κλάδο και τους ανταγωνιστές σας καθώς και να αυξήσετε το μερίδιο αγοράς που διαθέτετε.
Aν έχετε ξενοδοχείο στην Ελλάδα, ψάχνετε τρόπους να το προωθήσετε και θέλετε να κερδίσετε καινούργιους πελάτες συνεχίστε να διαβάζετε.
Γιατί είναι σημαντικό να έχετε μια στρατηγική SEO;
Η Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) δεν είναι απλώς ένα σημαντικό μέρος μίας επιχειρηματικής στρατηγικής, είναι ένα από τα πιο κρίσιμα και σημαντικά μέρη μιας ολοκληρωμένης και αυτόνομης Digital Marketing στρατηγικής.
Ας υποθέσουμε ότι έχετε ξενοδοχείο στην Σαντορίνη και ότι ένας υποψήφιος πελάτης θέλει να κλείσει μια απόδραση για το Σαββατοκύριακο σε ένα ξενοδοχείο 5 αστέρων για να χαλαρώσει με την οικογένεια του.
Πού θα ψάξει για αυτό το ξενοδοχείο και πώς θα βρει το ξενοδοχείο σας;
Η απάντηση είναι απλή: στην πιο δημοφιλή μηχανή αναζήτησης την Google.
Πώς μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι το πεντάστερο ξενοδοχείο σας θα βρεθεί ανάμεσα στα άλλα πεντάσταρα ξενοδοχεία της περιοχής σας, όταν θα εμφανισθούν τα αποτελέσματα της αναζήτησης;
Δεν θα ήταν υπέροχο ένας πιθανός πελάτης να βρει το ξενοδοχείο σας και στη συνέχεια να κάνει και κράτηση;
Το πρόβλημα εδώ είναι ότι η πλειοψηφία των χρηστών μηχανών αναζήτησης, κοιτούν συνήθως μόνο την πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων για οποιαδήποτε αναζήτηση και είναι πιο πιθανό να κάνουν μία νέα και βελτιωμένη αναζήτηση για τον ίδιο όρο, παρά να ρίξουν μια ματιά στην δεύτερη σελίδα των αποτελεσμάτων.
Αυτό σημαίνει ότι η κατάκτηση μίας από τις πρώτες θέσεις της σελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης προσδίδει μεγάλη ορατότητα σε μια ιστοσελίδα. Εννοείται όμως ότι τόσο η κατάκτηση όσο και η διατήρηση αυτής της υψηλής κατάταξης είναι δύσκολη υπόθεση, καθώς υπάρχουν συνήθως εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες ανταγωνιστικές ιστοσελίδες που θέλουν να την αποκτήσουν.
Εδώ έρχεται το SEO:
Αν θα θέλατε να λαμβάνετε κρατήσεις δωματίων άμεσα, χωρίς την παρέμβαση των site κρατήσεων, τότε θα ήταν συνετό να βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας για τις μηχανές αναζήτησης με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και το συντομότερο δυνατόν.
Μια μηχανή αναζήτησης πχ η google.gr είναι μια “ιστοσελίδα” στην οποία μπορείτε να εισάγετε λέξεις-κλειδιά σχετικές με αυτό που αναζητάτε. Κάθε αναζήτηση παράγει μια λίστα με ιστοσελίδες που ταιριάζουν στις λέξεις κλειδιά που πληκτρολογήσατε.
Γιατί η θέση σας στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης είναι τόσο σημαντική;
Κάθε μέρα, 300 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν την Google καθημερινά για να κάνουν αναζητήσεις. Ο αριθμός αυτός δείχνει πόσο σημαντικό είναι η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας να εμφανίζετε τουλάχιστον στα 10 πρώτα αποτελέσματα για τις λέξεις-κλειδιά που την αφορούν.
Δεδομένου ότι κατά μέσο όρο γίνονται τρία δισεκατομμύρια αναζητήσεις στο internet κάθε μέρα, η αναζήτηση στο διαδίκτυο είναι πολύ σημαντική για την απόκτηση πλεονεκτήματος έναντι του ανταγωνισμού σας. Θα πρέπει λοιπόν να βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας, το περιεχόμενό της, την online παρουσία σας και τη διαδικτυακή δραστηριότητα σας για να γίνει η ιστοσελίδα σας πιο ορατή από τις μηχανές αναζήτησης.
Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) χρησιμοποιείται από εκατομμύρια επαγγελματίες και επιχειρηματίες, ασχέτως κλάδου, για να γίνουν πιο “ορατές” οι ιστοσελίδες τους στις σχετικές αναζητήσεις και για να πετύχουν την προσέλκυση στοχευμένης επισκεψιμότητας. Ο κλάδος του τουρισμού δεν αποτελεί εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα.
Η βελτιστοποίηση του website του ξενοδοχείουσας με τις κατάλληλες τεχνικές SEO θα βοηθήσει να το βρουν όσοι σχεδιάζουν ταξίδι ή διακοπές στη περιοχή σας.
Ας δούμε μερικά χρήσιμα στατιστικά στοιχεία:
- 85% των ταξιδιωτικών σχεδίων ξεκινούν online
- Το Διαδίκτυο είναι το πιο δημοφιλές κανάλι έρευνας για ταξιδιώτες αναψυχής και επαγγελματίες
- 90% των ταξιδιωτών ξεκινούν την αναζήτησή τους στην Google ή μια ταξιδιωτική ιστοσελίδα
- Οι ταξιδιώτες στρέφονται όλο και περισσότερο προς τις μηχανές αναζήτησης για την αρχή της οργάνωσης του ταξιδιού τους και μετά στρέφονται σε apps ή ειδικές ιστοσελίδες
Ο τρόπος με τον οποίο κάνουν τις αναζητήσεις τους οι καταναλωτές έχει επίσης αλλάξει, πράγμα που πρέπει να βάλετε καλά στο μυαλό σας πριν να σχεδιάσετε ή να εφαρμόσετε μια στρατηγική SEO για την ιστοσελίδα σας.
Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία από το Moz.com, μια κορυφαία εταιρεία λογισμικού seo marketing:
- Σήμερα, Πάνω από το 75% του συνόλου των κλικ στα αποτελέσματα αναζήτησης γίνεται στα οργανικά έναντι των “επί πληρωμή” αποτελεσμάτων.
- Η δημιουργία περιεχομένου κυριαρχεί στις στρατηγικές SEO και στα social media, επειδή παράγει τα καλύτερα ποιοτικά αποτελέσματα
- Οι πιο δημοφιλείς μορφές marketing περιεχομένου είναι τα blog posts, τα social media, τα άρθρα, οι οδηγοί και τα δελτία τύπου
- Ο αλγόριθμος αναζήτησης της Google αλλάζει 500 με 600 φορές το χρόνο
- Η συνεχής έρευνα και μελέτη των μηχανών αναζήτησης γίνεται όλο και πιο σημαντική για τη συντήρηση του SEO
- Η Συσχέτιση μεταξύ των shares στα social media και των εισερχόμενων links είναι η απόδειξη ότι τα social media σήματα γίνονται μια κυρίαρχη δύναμη στη διατήρηση του SEO
Τώρα λοιπόν είμαι σίγουρος πως αναρωτιέστε πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτά τα οφέλη για το δικό σας ξενοδοχείο έτσι ώστε να καταφέρετε να ξεχωρίσετε πραγματικά από τους ανταγωνιστές σας. Ας δούμε λοιπόν 5 απλές συμβουλές SEO για να βελτιώσετε τις κατατάξεις του ξενοδοχείου σας.
Συμβουλή # 1 – Φτιάξτε μια ιστοσελίδα που να είναι φιλική προς το SEO
Αυτό είναι το βασικό θεμέλιο κάθε επιτυχημένης στρατηγικής SEO για κάθε πελάτη, ανεξαρτήτως κλάδου. Τι σημαίνει όμως site φιλικός προς το SEO; Στην ουσία είναι ένα site που διευκολύνει τις μηχανές αναζήτησης να ανιχνεύσουν τις σελίδες του και να τις καταγράψουν στους κατάλληλους καταλόγους τους, έτσι ώστε το περιεχόμενό τους να εμφανίζεται στα SERPS (Search Engine Results Pages) για σχετικές αναζητήσεις ή ερωτήματα χρηστών.
Ας πούμε, για παράδειγμα, ότι έχετε ένα πολυτελές θέρετρο και σπα στη Σαντορίνη κι ένας πλούσιος Ρώσσος αποφασίζει να χαρεί τον ήλιος της Ελλάδας και να δει το μοναδικής ομορφιάς ηλιοβασίλεμά της Σαντορίνης.
Τι θα ψάξει στο Google;
Ποιες λέξεις θα χρησιμοποιήσει;
Μπορεί ας πούμε να βάλει τη λέξη-κλειδί “πολυτελές ξενοδοχείο και spa Σαντορίνη”. Αυτό που θέλετε εσείς λοιπόν, είναι η ιστοσελίδα σας να εμφανίζεται στη σελίδα 1 των αποτελεσμάτων της Google γι’ αυτήν την αναζήτηση. Για να μπορέσετε να πετύχετε κατάταξη στην πρώτη σελίδα της Google όμως, θα πρέπει οι crawlers της να ανιχνεύσουν το περιεχόμενο του site σας.
Εάν μιλήσετε σε οποιονδήποτε επαγγελματία του χώρου μας θα σας πεί οτι καλό είναι να αποφύγετε με κάθε κόστος τη δημιουργία ενός site με Flash και αντ ‘αυτού θα σας προτείνει να χρησιμοποιήσετε το WordPress.
Το WordPress είναι μια δωρεάν και open source CMS (Content Management System) πλατφόρμα, ιδανική για τη δημιουργία και τη διατήρηση ενός φιλικού προς το SEO site ή blog. Είναι επίσης η μόνη CMS πλατφόρμα που συστήνει η ίδια η Google για τη δημιουργία μίας φιλικής προς το SEO δομής για το domain σας. Είναι πραγματικά η καλύτερη επιλογή αν θέλετε οι μηχανές αναζήτησης να ανιχνεύουν και να καταγράφουν τις ιστοσελίδες σας εύκολα και γρήγορα. Αν το περιεχόμενό σας είναι πραγματικά καλό και χρήσιμο, θα πετύχετε κατάταξη στη 1η σελίδα. Θα μιλήσουμε όμως αργότερα γι’ αυτό.
Συμβουλή # 2 – Βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας (On-Site Optimization)
Αυτό είναι απαραίτητο αν θέλετε το site σας να πετύχει καλές κατατάξεις και να “μιλά” τη γλώσσα του SEO. Για άλλη μια φορά, πρόκειται για κάτι που θα κάνει την εύρεση του ξενοδοχείου σας από τις μηχανές αναζήτησης ευκολότερη. Η βελτιστοποίηση ιστοσελίδας περιλαμβάνει την βελτιστοποίηση των meta-τίτλων σας χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά και άλλες φράσεις που είναι σχετικές με τις σημαντικότερες σελίδες του site σας. Η έρευνα για λέξεις-κλειδιά σχετικές με τον κλάδο σας θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε τις λέξεις-κλειδιά με υψηλό όγκο αναζήτησης και όχι πολύ μεγάλο ανταγωνισμό.
Το παρακάτω format είναι πολύ καλό για βελτιστοποιημένους meta-τίτλους:
| Κύρια λέξη-κλειδί | Δευτεροβάθμια λέξη (Τόπος, τοποθεσία) | Brand (Όνομα ξενοδοχείου)
Πρώτα απ ‘όλα θα πρέπει να βελτιστοποιήσετε τις κύριες κατηγορίες της αρχικής σελίδας σας. Στον ξενοδοχειακό κλάδο, οι κατηγορίες αυτές μπορεί να περιλαμβάνουν τα παρακάτω και όχι μόνο: Σπίτι, Ανέσεις, δωμάτια και πακέτα.
Καλό θα ήταν να χρησιμοποιήσετε και την γεωγραφική τοποθεσία σας (τοπική βελτιστοποίηση) για να πετύχετε υψηλότερη θέση στα αποτελέσματα για τις τοπικές αναζητήσεις στους χάρτες της Google.
Συμβουλή # 3 – Γράψτε και Προωθήστε άριστης ποιότητας Περιεχόμενο
Το περιεχόμενο είναι βασιλιάς, η προώθηση είναι βασίλισσα και μαζί κυριαρχούν στο SEO. Στη βιομηχανία του Internet Marketing, δεν είναι μυστικό ότι μία ιστοσελίδα θα πρέπει να δημοσιεύει συστηματικά φρέσκο, σχετικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο. Αυτό είναι το κλειδί για μια επιτυχημένη στρατηγική περιεχομένου.
Θα πρέπει πρώτα να αφιερώσετε λίγο χρόνο στο να καταλάβετε το κοινό-στόχο σας. Ρωτήστε τον εαυτό σας, ποιοι είναι οι μελλοντικοί πελάτες μου και τι ψάχνουν όταν κάνουν αναζήτηση στο διαδίκτυο για ένα ξενοδοχείο στην περιοχή μου;
Έχουμε ήδη κάνει αυτή δουλειά για σας! Χρησιμοποιώντας το παράδειγμα της Σαντορίνης, ας δούμε μερικές ιδέες για περιεχόμενο για το ξενοδοχείο σας:
Αξιοθέατα κοντά στο ξενοδοχείο
- Τι να κάνετε στη Σαντορίνη
- Καλύτερα μέρη για να επισκεφτείτε στη Σαντορίνη
- Top 5 καλοκαιρινά αξιοθέατα στη Σαντορίνη
Παροχές ξενοδοχείου
- Το καλύτερο spa στη Σαντορίνη
- Κάντε το επόμενο σας συνέδριο σας σε μια από τις ειδικές αίθουσες μας
- Ο πιο πολυτελής χώρος γάμων στη Σαντορίνη
Ειδικά Πακέτα
- Μήνας του Μέλιτος
- Γάμοι
- Επιχειρησιακό συνέδρια
- Bachelor πάρτι
Εποχιακά Πακέτα
- Πακέτο Καθαρής Δευτέρας: πληρώνετε 2 διανυκτερεύσεις και μένετε την τρίτη νύχτα δωρεάν!
- Πακέτο Πρωτοχρονιάς: πληρώνετε 2 διανυκτερεύσεις και μένετε την τρίτη νύχτα δωρεάν!
- Πακέτο Πάσχα: πληρώνετε 3 νύχτες και κερνάμε την τέταρτη!
Αυτά είναι μόνο μερικά παραδείγματα για το πώς μπορείτε να προσελκύσετε πελάτες, δημοσιεύοντας υψηλής ποιότητας περιεχόμενο που οι άνθρωποι που ψάχνουν για τις υπηρεσίες σας, θα το βρουν σχετικό και χρήσιμο.
Το τελικό βήμα είναι η προώθηση! Προωθήστε το περιεχόμενό σας στα πιο δημοφιλή social media όπως το Facebook, το Twitter, το LinkedIn και το Google+.
Τι νόημα θα έχει να γράψετε φοβερό περιεχόμενο αν δεν το διαβάσει κανείς;
Οι μηχανές αναζήτησης έχουν δείξει ότι τα social media και η παρουσία ενός site σε αυτά παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στα SERPS. Γι’ αυτό φροντίστε να μοιράζεστε το περιεχόμενό σας καθημερινά.
Συμβουλή # 4 – Βελτιστοποίηση των Τοπικών Καταχωρήσεων
Παραδόξως, αυτή είναι η αχίλλειος πτέρνα για πολλά ξενοδοχεία και άλλες επιχειρήσεις που επενδύουν στο SEO . Είτε το πιστεύετε είτε όχι, ακόμη και κάποια από τα μεγαλύτερα και πιο γνωστά ξενοδοχεία, δεν εκμεταλλεύονται σωστά αυτό το πολύ σημαντικό στοιχείο του SEO. Άσχετα με το πόσο μεγάλο ή γνωστό είναι το ξενοδοχείο σας, θα πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να βελτιστοποιήσετε τις τοπικές καταχωρήσεις σας.
Γιατί είναι τόσο σημαντική αυτή η βελτιστοποίηση;
Γιατί κάθε ξενοδοχείο, ασχέτως ονόματος και μεγέθους, εξακολουθεί να είναι μια τοπική επιχείρηση. Η βελτιστοποίηση των τοπικών καταχωρήσεων είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που οι μηχανές αναζήτησης λαμβάνουν υπόψη κατά την ευρετηρίαση των τοπικών επιχειρήσεων. Κάθε ξενοδοχείο, ακόμη και αν ανήκει σε αλυσίδα, έχει τη δική του, μοναδική τοποθεσία.
Ο καλύτερος τρόπος για να βελτιστοποιήσετε τις τοπικές καταχωρήσεις σας, είναι να δημιουργήσετε και να ενημερώνετε μία Google+ Local Page για το ξενοδοχείο σας. Εάν το κάνετε σωστά αυτό, η ιστοσελίδα σας έχει πολλές πιθανότητες να εμφανίζεται στα Google Maps πάνω από τις οργανικές αναζητήσεις.
Συμβουλή # 5 – Αποκτήστε Μοναδικά και υψηλής ποιότητας Backlinks για το site σας.
Αυτό είναι το κερασάκι στην κορυφή της τούρτας της στρατηγικής SEO για το ξενοδοχείο σας. Μπορείτε να βελτιώσετε το κύρος του site σας με την απόκτηση φρέσκων και μοναδικών συνδέσμων (links) από άλλες ιστοσελίδες υψηλού κύρους. Αυτό με τη σειρά του, θα επηρεάσει άμεσα το πόσο ψηλά θα κατατάσσεται η ιστοσελίδα σας στα αποτελέσματα αναζητήσεων.
Ένα καλό μέρος για να ξεκινήσετε, ιδιαίτερα για τα ξενοδοχεία, είναι να καταχωρήσετε τον ιστοχώρο σας σε έγκυρα sites με καλή κατάταξη και σε τοπικούς καταλόγους. Προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε καταλόγους με τις καταλήξεις .gr .com .org, .gov και .edu . Καλό είναι να καταχωρηθείτε και στο Εμπορικό Επιμελητήριο ή σε μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα sites και υπηρεσίες.
Μια άλλη στρατηγική για να πάρετε backlinks, είναι να δημιουργήσετε σχέσεις ή μίνι-συνεργασίες με τοπικές επιχειρήσεις κοντά στο ξενοδοχείο σας. Ας πούμε, για παράδειγμα, μια συνεργασία με ένα τοπικό μουσείο. Το ξενοδοχείο σας μπορεί να προσφέρει στους επισκέπτες του μια έκπτωση 10% για την είσοδο τους όταν επισκέπτονται το μουσείο. Το μουσείο θα βγει κερδισμένο από αυτό το deal, καθώς θα παίρνει περισσότερες επισκέψεις και θα δημιουργεί έσοδα από την πώληση των εισιτηρίων. Σε αντάλλαγμα, μπορείτε να δημοσιεύσετε ένα άρθρο που να περιέχει link για το ξενοδοχείο σας στο site του μουσείου ή απλά να ζητήσετε να τοποθετηθεί ένα link για το site σας σε κάποια σελίδα στο site του μουσείου.
Στην Ελλάδα πολλά ξενοδοχεία, ειδικά αυτά που δεν ανήκουν σε μεγάλες επιχειρήσεις, έχουν μείνει στον προηγούμενο αιώνα κι έχουν ακόμη ιστοσελίδες βελτιστοποιημένες για 56άρια μόντεμ! Μία καλή παρουσία στο διαδίκτυο σε συνδυασμό με σωστό SEO, θα σας δώσει ένα τεράστιο πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας.
Συμβουλή # 6 – Να ξέρετε τι πραγματικά θέλετε όταν θέτετε στόχους
Όταν θα θέσετε κάποιους στόχους υψηλής κατάταξης λέξεων κλειδιών θα πρέπει να είστε ξακάθαροι. Τα keywords τύπου όνομα της πόλης + λέξεις-κλειδιά για ξενοδοχεία όπως για παράδειγμα “ξενοδοχεία Θεσσαλονίκη” θα σας δώσουν μεγάλο όγκο επισκεψιμότητας αλλά είναι ανταγωνιστικά για αυτό τον λόγο θα πρέπει να αφιερώσετε αρκετό χρόνο για να καταφέρετε να πετύχετε υψηλή κατάταξη για αυτές τις λέξεις-κλειδιά.
Ένα παράδειγμα:
- Έχετε ένα ξενοδοχείο στην Θεσσαλονίκη
- Στοχεύετε στην λέξη κλειδί “ξενοδοχεια θεσσαλονικη”
- Η συγκεκριμένη λέξη αντιστοιχεί κατά μέσο όρο σε 9000 επισκεψιμοτητα τον μήνα
- εαν η ιστοσελίδα σας είναι στην 1ηθεση για την συγκεκριμένη λέξη λαμβάνει περίπου το 33% της επισκεψιμότητας αυτό ισοδυναμεί με 2178 μοναδικούς επισκέπτες τον μήνα!
Θα πρέπει όμως να δώσετε προσοχή και σε άλλες λέξεις ή εκφράσεις σχετικές με τον Ξενοδοχείο σας. Να στοχεύετε σε όρους που οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν για να περιγράψουν το ξενοδοχείο σας.
Γιατί έρχεται ο κόσμος στην τοποθεσία σας;
Τι θέλουν να κάνουν και να δουν;
Τι τους αρέσει στο κτίριο σας;
Να προσπαθείτε πάντα να λύσετε ένα πρόβλημα ή να απαντήσετε σε μια ερώτηση των επισκεπτών σας.
Κοιτάξτε το analytics της ιστοσελίδας σας για να μάθετε ποιοι όροι αναζήτησης φέρνουν επισκέπτες στην ιστοσελίδα και το blog σας. Τα δεδομένα αυτά είναι διαθέσιμα μέσω του Google Analytics, και του Google Webmaster Tools.
Ψάχνετε για τις καλύτερες στρατηγικές SEO για να βελτιώσετε την κατάταξή του ξενοδοχείου σας στην Google;
Ο τουρισμός ήταν και θα είναι από τους κλάδους που γνωρίζουν ανάπτυξη στη χώρα μας. Αυτό όμως σημαίνει ότι ο ανταγωνισμός στο συγκεκριμένο κλάδο είναι πάρα πολύ μεγάλος και μόνο αν καταφέρει κάποιος να ξεχωρίσει θα μπορέσει να πετύχει. Ο πιο εύκολος και σίγουρος τρόπος για να κατατροπώσετε τους ανταγωνιστές σας, είναι μία σωστά σχεδιασμένη στρατηγική SEO.
Εάν δεν έχετε τον απαραίτητο χρόνο για την βελτίωση του SEO του ξενοδοχείου σας και ψάχνετε πως θα αναπτύξετε την επιχείρηση σας, είμαστε εδώ για να κάνουμε την βρώμικη δουλειά για εσάς! Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αυξήσετε την προβολή σας στις μηχανές αναζήτησης, να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες, και να βελτιώσετε τα ποσοστά κρατήσεων σας.
Βελτιώστε την προβολή του ξενοδοχείου σας στο διαδίκτυο με ένα σχέδιο βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης. Καλέστε στο 211 850 0811 ή επικοινωνήστε μαζί μας online σήμερα κιόλας για να μάθετε πώς η SEO Dominator μπορεί να σας βοηθήσει να πετύχετε τους στόχους σας.
The post Έχετε ξενοδοχείο; Κερδίστε Νέους Πελάτες με το SEO! appeared first on SEO Dominator.
from SEO Dominator https://seodominator.org/hotels/
No comments:
Post a Comment