Monday, 7 November 2016

Έχετε ταξιδιωτικό γραφείο; Δείτε γιατί χρειάζεστε το SEO

SEO για Τουριστικά Γραφεία

travel-agencyΗ τουριστική βιομηχανία είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους τομείς της Ελληνικής οικονομίας. Αυτό φαίνεται και από το γεγονός ότι στη χώρα μας υπάρχουν πάρα πολλά ταξιδιωτικά γραφεία. Τα γραφεία αυτά πλέον αντιμετωπίζουν ένα τεράστιο πρόβλημα: την επικράτηση των sites κρατήσεων πτήσεων και ξενοδοχείων. Αυτή η απειλή, έχει κάνει πολλά γραφεία να αλλάξουν τον τρόπο που βλέπουν το internet και λειτουργούν μέσα σε αυτό.

Δεδομένου ότι η δημοτικότητα των sites κρατήσεων για πτήσεις και ξενοδοχεία έχει φθάσει στα ουράνια τον τελευταίο καιρό, τα ταξιδιωτικά γραφεία πρέπει να προσπαθήσουν σκληρότερα από ποτέ για να προσελκύσουν νέους πελάτες μέσω διαδικτύου.

Όμως, παρά τον έντονο ανταγωνισμό, το τουριστικό γραφείο σας μπορεί να αποκτήσει πολλούς νέους πελάτες. Απλά πρέπει να γνωρίζετε και να χρησιμοποιείτε τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένου του SEO, δηλαδή της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης. Το SEO για τα ταξιδιωτικά γραφεία απαιτεί καλή γνώση των μηχανών αναζήτησης όπως η Google, κάτι το οποίο στις μέρες μας είναι απολύτως απαραίτητο για την επιβίωση μίας επιχείρησης.

Οι υποψήφιοι πελάτες σας μπορεί να ψάχνουν για προσφορές σαν αυτές που ήδη προσφέρετε, αλλά δεν είστε οι μόνοι που τους διεκδικείτε, υπάρχουν κυριολεκτικά χιλιάδες επιχειρήσεις σαν τη δική σας οι οποίες διεκδικούν τους ίδιους πελάτες.

Ο μόνος τρόπος για να τραβήξετε τη προσοχή των υποψήφιων πελατών σας, είναι η εμφάνιση της ιστοσελίδας σας στην κορυφή των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με μια ισχυρή στρατηγική SEO. Αν σας ενδιαφέρει να μάθετε περισσότερα για το SEO και τα ταξιδιωτικά γραφεία, συνεχίστε να διαβάζετε.

Αυτή η σελίδα θα σας δώσει μια γενική επισκόπηση της διαδικασίας, μαζί με μερικές συμβουλές που μπορείτε να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε σήμερα κιόλας για τη βελτίωση της κατάταξης σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και την αύξηση του αριθμού των νέων υποψήφιων πελατών σας .

Τι είναι το SEO;

seo-keywordsΗ βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, κοινώς SEO, είναι μια συνεχής διαδικασία η οποία περιλαμβάνει τακτικές ενημερώσεις στην ιστοσελίδα σας και το ηλεκτρονικό περιεχόμενο της επιχείρησης σας, προκειμένου να βελτιωθεί το πόσο συχνά και πόσο ψηλά εμφανίζεται η ιστοσελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης και τα αποτελέσματα τους.

Όταν οι χρήστες του διαδικτύου πραγματοποιούν αναζήτηση με όρους όπως “ταξιδιωτικά γραφεία αθηνα” ή ” ταξίδι στη ρώμη”, θα βρουν εκατοντάδες ή χιλιάδες αποτελέσματα, αλλά σχεδόν ποτέ δεν θα κοιτάξουν πέρα από την πρώτη σελίδα .

Με τη χρήση σωστού SEO, θα αυξήσετε σημαντικά τις πιθανότητες να κάνουν κλικ οι εν λόγω χρήστες στο site σας. Το SEO κάποτε ήταν σχετικά εύκολο. Για παράδειγμα, η πρόσθεση μερικών επιπλέον σχετικών λέξεων-κλειδιών στο κείμενο της ιστοσελίδας, ήταν αρκετό για να αποκτήσει περισσότερα clicks.

Ωστόσο, αυτές οι τακτικές γίνονταν όλο και λιγότερο αποτελεσματικές καθώς τις χρησιμοποιούσαν όλο και περισσότερες ιστοσελίδες. Για την προστασία της ακεραιότητας των αναζητήσεων στο διαδίκτυο, η Google και οι άλλες μηχανές αναζήτησης έχουν αναπτύξει πολύπλοκους αλγόριθμους που επικεντρώνονται στη συνάφεια και τα συμφραζόμενα, καθώς και σε άλλους παράγοντες, που απαιτούν εξαιρετικής ποιότητας περιεχόμενο και πολύ κόπο και χρόνο.

Οι μηχανές αναζήτησης γίνονται ολοένα και πιο πολύπλοκες, με αποτέλεσμα να γίνεται πιο πολύπλοκο και το SEO. Έτσι, στις μέρες μας, πολλές επιχειρήσεις βασίζονται τώρα στην καθοδήγηση και υποστήριξη από έμπειρους επαγγελματίες του SEO που ξέρουν πώς να βελτιώσουν κατατάξεις στα SERPs και να παράγουν περισσότερο traffic.

Ποια είναι τα οφέλη του SEO για τα Ταξιδιωτικά Γραφεία;

airplane-up

Δεν αρκεί πλέον να δημιουργήσετε απλά μια ιστοσελίδα και να περιμένετε ή να ελπίζετε να αποκτήσει επισκεψιμότητα. Θα πρέπει να προσπαθήσετε πραγματικά να προσελκύσετε την προσοχή εκείνων που ψάχνουν στο διαδίκτυο τουριστικές υπηρεσίες και προσφορές σαν αυτές που προσφέρετε. Αυτό που πρέπει να καταλάβετε και να θυμάστε είναι ότι η αύξηση ή η μείωση του traffic της ιστοσελίδας μίας επιχείρησης, μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τα έσοδα και τα κέρδη της.

Ας δούμε μερικά από τα σημαντικότερα οφέλη του SEO:

Μεγαλύτερη Επισκεψιμότητα

Σύμφωνα με το Search Engine Journal, περίπου το 30-35 τοις εκατό του οργανικού traffic της Google πηγαίνει στην ιστοσελίδα που βρίσκετε στο Νούμερο 1 των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Επιπλέον, το 75 τοις εκατό των χρηστών δεν κάνουν καν τον κόπο να κοιτάξουν την δεύτερη σελίδα των αποτελεσμάτων.

Αξιοπιστία στο Brand σας

Οι χρήστες εμπιστεύονται κυρίως τα οργανικά (δηλαδή όχι τα “χορηγούμενα”) αποτελέσματα που βλέπουν στη Google. Όσο υψηλότερη η κατάταξη του site σας, τόσο πιο αξιόπιστο θα θεωρείται και το ταξιδιωτικό γραφείο σας. Έτσι οι υποψήφιοι ταξιδιώτες θα αισθάνονται πιο άνετα σχετικά με το να κάνουν κλικ στο site σας. Αν η ιστοσελίδα σας έχει και επαγγελματικό design, τότε αυτά τα click θα μετατραπούν σύντομα σε πελάτες και πωλήσεις.

Ποιες είναι μερικές καλές πρακτικές SEO για Ταξιδιωτικά Γραφεία;

texnikes-travelΜόλις καταλάβετε τα βασικά του SEO, θα διαπιστώσετε ότι πρόκειται για μία διαδικασία που δεν τελειώνει ποτέ. Οι μηχανές αναζήτησης αλλάζουν συνεχώς τους αλγόριθμους τους, πράγμα που σημαίνει ότι μία στρατηγική που έφερε καλά αποτελέσματα το περασμένο έτος, μπορεί να είναι λιγότερο αποτελεσματική το τρέχων ή το επόμενο έτος.

Επιπλέον, πολλοί ανταγωνιστές σας θα κάνουν τις απαραίτητες κινήσεις για να βελτιώσουν την κατάταξή τους. Αν τα καταφέρουν, θα ξεπεράσουν το site σας στις σελίδες αποτελεσμάτων και θα κερδίσουν πελάτες που μπορεί να έρχονταν σε σας. Μπορεί κάποιες πρακτικές SEO να αλλάζουν μαζί με τις ενημερώσεις στον αλγόριθμο των μηχανών αναζήτησης, αλλά η στρατηγική SEO σας μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματική αν ακολουθήσετε μερικά βασικά βήματα.

Να κάνετε συχνά έρευνα για Λέξεις Κλειδιά

  • Ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιούν οι χρήστες όταν ψάχνουν για πακέτα διακοπών για τη τρέχουσα σεζόν;
  • Ποιες φράσεις χρησιμοποιούν οι υποψήφιοι ταξιδιώτες όταν ψάχνουν για προορισμούς;

Να κάνετε τακτικά έρευνα για λέξεις-κλειδιά και να ενσωματώνετε τις πιο δημοφιλείς στο περιεχόμενο του site σας. Μην ανησυχείτε για τη συχνότητα με την οποία θα τις συμπεριλάβετε στο περιεχόμενό σας.

Αντ’ αυτού, επικεντρωθείτε στην φυσική τοποθέτηση τους μέσα σε αυτό και τη τοποθέτηση τους σε σωστά σημεία, έτσι ώστε να μη φαίνεται ότι έχουν μπει “επί τούτου”.

Για παράδειγμα, αν χρησιμοποιήσετε τον όρο “διακοπές για σκι Αράχοβα”, θα πετύχετε καλύτερα αποτελέσματα αν τον βάλετε μία φορά σε κάποια επικεφαλίδα απ’ ότι αν τον βάλετε πολλές φορές σε εντελώς τυχαία σημεία του περιεχομένου.

Μοιραστείτε περιεχόμενο στα Social Media

Αν ένα από τα blog posts σας ή τα infographics σας κερδίσει την προσοχή του κοινού στα social media, είναι πολύ πιθανό να ανέβει πολύ η ιστοσελίδα σας στις σελίδες αποτελεσμάτων. Αυτό δεν σημαίνει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν κάποια επίδραση στο SEO σας.

Τούτου λεχθέντος, τα social media μπορούν να “στείλουν” το περιεχόμενό σας σε ανθρώπους που θα κάνουν link σε αυτό, και αυτά τα links μπορούν να βελτιώσουν δραματικά το SEO σας. Όταν κάποιος κάνει ένα link προς την ιστοσελίδα σας, στα μάτια των μηχανών αναζήτησης είναι σαν να σας δίνει μία “ψήφο εμπιστοσύνης”. Όσο περισσότερα sites δείχνουν ότι σας εμπιστεύονται, τόσο μεγαλώνει το κύρος και η ποιότητα του site σας στις μηχανές αναζήτησης, με αποτέλεσμα να πετυχαίνει υψηλές κατατάξεις.

Τα Social media είναι ένας καλός τρόπος για να στείλετε το περιεχόμενό σας σε ανθρώπους που ενδέχεται να κάνουν link στην ιστοσελίδα σας.

Κάθε φορά που δημοσιεύετε νέο περιεχόμενο, να προσθέτετε κουμπιά για διάδοση ή share του στο Facebook, το Twitter, το Instagram και άλλες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Όσο περισσότερα shares γίνονται, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες για δημιουργία links, τα οποία και θα οδηγήσουν σε υψηλές κατατάξεις.

Κάντε βελτιστοποίηση για Τοπικές Αναζητήσεις

Όταν οι χρήστες ψάχνουν για μια επιχείρηση, σχεδόν πάντα περιορίζουν τα αποτελέσματα των αναζητήσεων τους εστιάζοντας στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην πόλη τους ή τη περιοχή τους. Αν δεν έχει βελτιστοποιηθεί το site σας για τοπικές λέξεις-κλειδιά, μπορεί να “χάσετε” πολλούς υποψήφιους πελάτες.

Για να εμφανιστεί η σελίδα σας σε αυτές τις αναζητήσεις, θα πρέπει να προσθέσετε γεωγραφικούς όρους στο περιεχόμενο των σελίδων του site σας. Για παράδειγμα, αντί να συμπεριλαμβάνετε απλά τον όρο “ταξιδιωτικό γραφείο” στο περιεχόμενο σας, θα πρέπει να περιλαμβάνετε τη φράση “ταξιδιωτικό πρακτορείο στην Θεσσαλονίκη “. Αυτό εξασφαλίζει ότι οι πιθανοί πελάτες που ψάχνουν για μια τοπική επιχείρηση, θα σας βρουν πολύ ευκολότερα.

Μετρήστε τα αποτελέσματά σας

Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του online marketing είναι ότι σας δίνει την δυνατότητα να μετρήσετε τα αποτελέσματα του σε πραγματικό χρόνο, συμπεριλαμβανομένων και αυτών των SEO ενεργειών. Εγκαταστήστε ένα πρόγραμμα όπως το Google Analytics για να αξιολογήσετε τη στρατηγική SEO σας και ελέγχετε το σε τακτική βάση. Αυτό θα σας δώσει όλα τα δεδομένα που χρειάζεστε για να αξιολογήσετε την πορεία σας και να αναπροσαρμόσετε την στρατηγική σας σε περίπτωση που δεν έχετε τα αποτελέσματα που θέλετε.

Χρειάζεστε βοήθεια για τη διαχείριση του SEO του ταξιδιωτικού γραφείου σας;

help-travel

Η τουριστική βιομηχανία στην Ελλάδα είναι τεράστια και η στροφή της στον κόσμο του internet είναι μία πολύ έξυπνη κίνηση. Μπορεί οι ταξιδιωτικοί πράκτορες να εξακολουθούν να έχουν τη θέση τους στην αγορά, αλλά όλο και περισσότεροι καταναλωτές σχεδιάζουν τις διακοπές και τα ταξίδια τους μέσω διαδικτύου, χωρίς να πατήσουν ποτέ σε ένα ταξιδιωτικό γραφείο.

Τώρα που ξέρετε τι χρειάζεται για να ανεβείτε στην κορυφή των μηχανών αναζήτησης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα σχέδιο για την επιτυχία του site σας. Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε πώς οι μηχανές αναζήτησης κατατάσσουν τις ιστοσελίδες στις σελίδες αποτελεσμάτων τους και πως μπορείτε να βελτιστοποιήσετε την κατάταξη της ιστοσελίδας σας για να προσελκύσετε την προσοχή των υποψήφιων πελατών σας.

Μπορείτε να μάθετε μόνοι σας πως μπορείτε να το καταφέρετε αυτό μελετώντας και να βάλετε το SEO στο ήδη φορτωμένο πρόγραμμα σας ή μπορείτε απλά να συνεργαστείτε με τους ειδικούς της SEO Dominator και να αναθέσετε το SEO σε αυτούς, ενώ εσείς θα ασχολείστε με άλλους σημαντικούς τομείς της επιχείρησης σας.

Η ομάδα μας έχει βοηθήσει δεκάδες επιχειρήσεις όπως η δική σας να βελτιώσουν το SEO τους, να παρακολουθούν τα αποτελέσματα τους και να βελτιώσουν το περιεχόμενό τους για να πετύχουν ακόμα υψηλότερες κατατάξεις.

Επιπλέον, παρακολουθούμε και γνωρίζουμε πάντα τις τελευταίες τάσεις στο SEO, οπότε το μόνο που θα χρειαστεί να κάνετε εσείς για την επιτυχία του site σας, είναι να δημιουργήσετε τέλεια πακέτα διακοπών για τους πελάτες σας.

Στην Ελλάδα η στροφή των ταξιδιωτικών γραφείων στο internet είναι πολύ μεγάλη και γρήγορη. Αν θέλετε να προλάβετε τον ανταγωνισμό σας, θα πρέπει να δράσετε όσο το δυνατόν γρηγορότερα και να αποκτήσετε την καλύτερη δυνατή online παρουσία.

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα! Θέλουμε να ακούσουμε πώς μπορούμε να βοηθήσουμε την επιχείρησή σας να πετύχει online. Καλέστε στο 211 850 0811 ή συμπληρώστε την online φόρμα ανακάλυψης, για να μάθετε πώς η ομάδα του SEO Dominator θα δημιουργήσει ένα μοναδικό σχέδιο SEO, ειδικά προσαρμοσμένο στο ταξιδιωτικό γραφείο σας.

Facebooktwittergoogle_plus

The post Έχετε ταξιδιωτικό γραφείο; Δείτε γιατί χρειάζεστε το SEO appeared first on SEO Dominator.



from SEO Dominator https://seodominator.org/travel-agencies/

No comments:

Post a Comment