Thursday, 3 November 2016

Γιατί το SEO είναι απαραίτητο στα Μεσιτικά Γραφεία | SEO Dominator

SEO για Μεσιτικά Γραφεία

Αν θέλετε να σας βρίσκουν οι καταναλωτές όταν ψάχνουν online, θα πρέπει να επικεντρωθείτε στην στρατηγική, την τεχνολογία, και το περιεχόμενο που θα βελτιστοποιήσει το site σας για τις μηχανές αναζήτησης.

Οι μηχανές αναζήτησης είναι η μεγαλύτερη πηγή traffic για τις περισσότερες ιστοσελίδες. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, ή SEO, μπορεί απλά να οριστεί ως μία διαδικασία που θα κάνει τις μηχανές αναζήτησης όπως την Google, το Bing και το Yahoo να “βρουν” μία ιστοσελίδα! Σε τεχνικό επίπεδο, το SEO μελετά το πως δουλεύουν αυτά τα sites, τι ψάχνουν οι χρήστες τους, τους όρους που χρησιμοποιούνται στις γραμμές αναζήτησης και τις αναζητήσεις που προτιμώνται από κοινό-στόχο σας.

real-estate-seoΤι είναι το Real Estate SEO;

Το Real estate SEO είναι η εφαρμογή των τεχνικών βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης για ιστοσελίδες real estate, δηλαδή μεσίτες ακινήτων. Για τους σκοπούς μας, θα εστιάσουμε σε ιστοσελίδες που ανήκουν σε μεσίτες ή μεσιτικά γραφεία. Αν και οι γενικές αρχές του SEO ισχύουν κανονικότατα για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης σε real estate sites, υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες στρατηγικές, ειδικά σχεδιασμένες για τέτοια sites.

Γιατί είναι σημαντικό το SEO;

Ας δούμε κάποια γεγονότα: Σύμφωνα με τους Real Estate researchers, το 90% των αγορών ακινήτων ξεκινούν με μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο μέσω του Google. Επιπλέον, η σημασία των «τοπικών» όρων αναζήτησης και η δύναμη των φιλικών προς τα κινητά τηλέφωνα ιστοσελίδων, καθιστούν μία μη βελτιστοποιημένη ιστοσελίδα real estate, σχεδόν άχρηστη και μη αποδοτική.

Δείτε αυτό: http://www.realtor.org/sites/default/files/Study-Digital-House-Hunt-2013-01_1.pdf

Το επόμενο λογικό ερώτημα είναι το εξής: “Τι ακριβώς θα μου προσφέρει αυτό το SEO;”. Η απάντηση είναι απλή: υποψήφιους πελάτες, οι οποίοι μάλιστα ψάχνουν για υπηρεσίες σαν αυτές που προσφέρετε.

Θα είναι δηλαδή υποψήφιοι αγοραστές και ενοικιαστές που ψάχνουν για ορισμένους τύπους ακινήτων σε συγκεκριμένες αγορές ή περιοχές.

Δεν θα θέλατε η ιστοσελίδα σας να είναι στη πρώτη σελίδα στα αποτελέσματα της αναζήτησης τους και μάλιστα στη κορυφή της;

Σκεφτείτε το εξής:Μία επένδυση μάρκετινγκ στα περισσότερα μέσα μαζικής ενημέρωσης, θα σας φέρει συγκεκριμένες αποδόσεις.
Είναι σαν την ενοικίαση ενός σπιτιού με άλλα λόγια: Πληρώνετε ένα σταθερό μίσθωμα, και σε αντάλλαγμα έχετε ένα μέρος για να ζείτε. Όταν όμως επενδύετε στο SEO, “χτίζετε” πάνω στις προηγούμενες επενδύσεις σας.

Το SEO δηλαδή είναι σαν την αγορά ενός σπιτιού και όχι σαν την ενοικίαση του. Μια σωστά εφαρμοσμένη εκστρατεία SEO, θα έχει σαν αποτέλεσμα την βελτίωση της κατάταξης τους site σας στις μηχανές αναζήτησης, η οποία θα γίνεται όλο και μεγαλύτερη με το πέρασμα του χρόνου. Με άλλα λόγια, το traffic του site σας και οι υποψήφιοι πελάτες σας, θα αυξάνονται συνεχώς.

Η πρόκληση του Real Estate SEO

Το ψηφιακό τοπίο του real estate στην Ελλάδα κυριαρχείται από μεγάλα brands όπως Tospitimou, Spitogatos και Infocasa.gr. Χωρίς μια καλά σχεδιασμένη και σωστά εκτελεσμένη στρατηγική SEO, είναι πολύ δύσκολο για έναν απλό κτηματομεσίτη η ένα μικρό μεσιτικό γραφείο να “χτυπήσει” τους παραπάνω Κολοσσούς, ειδικά στο traffic τοπικών αναζητήσεων. Εξαιτίας της μεγάλης δυσκολίας του real estate SEO, είναι πολύ λίγοι μεσίτες που είναι πρόθυμοι να αφιερώσουν τον χρόνο και τον κόπο που χρειάζεται για να γίνει το SEO σωστά.

Αυτό σημαίνει ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για τη δημιουργία ενός στοιχείου με βιώσιμο και συνεχές traffic από τις μηχανές αναζήτησης που θα φέρει νέους πελάτες και έσοδα.

1. Ας μιλήσουμε λίγο για στρατηγική

Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη SEO που κάνουν οι αρχάριοι, είναι να υποθέτουν ότι όλοι γράφουμε τις ίδιες λέξεις-κλειδιά στο Google. Αυτό απλά δεν είναι αλήθεια! Στην πραγματικότητα, οι καλά βελτιστοποιημένες ιστοσελίδες, δέχονται επισκέπτες που πληκτρολογούν δεκάδες διαφορετικές λέξεις-κλειδιά. Ποτέ δεν θα μπορέσετε να καλύψετε κάθε όρο αναζήτησης που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές.

Αυτό όμως δεν πρέπει να σας ανησυχεί, γιατί δεν είναι αναγκαίο. Μια σωστά βελτιστοποιημένη ιστοσελίδα, θα κατατάσσεται ψηλά στα αποτελέσματα για δεκάδες όρους αναζήτησης. Ένα τέτοιο site θα το βρουν και άνθρωποι που ψάχνουν λέξεις-κλειδιά που ούτε καν έχουν περάσει από το μυαλό του διαχειριστή του.

Το site σας λοιπόν θα πρέπει να επικεντρωθεί στις αγορές στις οποίες δραστηριοποιήστε και στα είδη των αγοραστών και πωλητών με τους οποίους θέλετε να εργαστείτε. Πάντα λέμε στους επαγγελματίες του real estate ότι το κλειδί για την επιτυχία του site τους είναι το σωστό focus, η εστίαση! Εάν εργάζεστε στη Θεσσαλονίκη τότε θα υπάρχουν κυριολεκτικά χιλιάδες άλλοι επαγγελματίες που θα προσπαθούν να ανέβουν στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google για έναν όρο όπως το “αγορα σπιτιου θεσσαλονικη”. Εστιάστε τις προσπάθειές σας και θα αρχίσετε να βλέπετε υποψηφίους αγοραστές για τις αγορές που ξέρετε κι εξυπηρετείτε καλύτερα.

technology-real-estate

2. Η σωστή Τεχνολογία έχει μεγάλη σημασία

Δεν μπορώ να σας πω πόσο συχνά διαπιστώνουμε ότι η τεχνολογία πίσω από sites των επαγγελματιών του real estate δεν μπορεί να τους βοηθήσει να καταλαμβάνουν υψηλή θέση στις μηχανές αναζήτησης.

Στην πραγματικότητα, πολλές φορές το φαινόμενο αυτό κάνει τα πράγματα χειρότερα. Θα πρέπει να έχετε σχετικά σύγχρονη τεχνολογία στο site σας και να βεβαιωθείτε ότι η εταιρεία με την οποία συνεργάζεστε για το site σας, μπορεί να την εφαρμόζει χωρίς προβλήματα. Βεβαιωθείτε ότι το site σας περιλαμβάνει ένα blog. Το blog θα πρέπει να είναι μέρος του site σας. Το ιστολόγιό σας δεν θα πρέπει να φιλοξενείται σε κάποιο site του τύπου blog.yoursite.com ή να είναι μέρος ενός άλλου site. Θα πρέπει να είναι ένα ενσωματωμένο blog (π.χ., www.yoursite.com/blog). Τέλος, η πλοήγηση του site σας θα πρέπει να γίνεται μέσω links κειμένου HTML και όχι μέσω εικόνων.

Σε ότι αφορά το back end του site, θα πρέπει να μπορείτε να προσθέσετε και να επεξεργαστείτε μοναδικό περιεχόμενο για τις κύριες σελίδες του site σας. Αυτά είναι μόνο μερικά από τα πράγματα που χρειάζεστε. Αν ο σημερινός σας πάροχος σας δεν σας προσφέρει όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά, ήρθε η ώρα να ψάξετε για ένα νέο.

3. Βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας

Τώρα που έχετε μία σωστή στρατηγική και την κατάλληλη τεχνολογία, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε και κάποιο περιεχόμενο. Το καλό περιεχόμενο όχι μόνο ελκύει τους χρήστες, αλλά προσελκύει επίσης και links (δηλαδή εισερχόμενα links), σχόλια, παραπομπές και traffic μηχανών αναζήτησης.

Όταν το περιεχόμενο που δημιουργείτε έχει βελτιστοποιηθεί, θα διαβαστεί από τις μηχανές αναζήτησης και θα βοηθήσει τον κόσμο να βρει το site σας. Προτείνω την προσθήκη νέου, μοναδικού περιεχόμενου στο site σας τουλάχιστον δύο φορές κάθε εβδομάδα – να έχετε κατά νου ότι υπάρχει μια άμεση συσχέτιση μεταξύ της συχνότητας με την οποία δημοσιεύσετε το περιεχόμενο σας και το κατά πόσο θα καταφέρει να προσελκύσει επισκέπτες.

Όσο καλή και αν είναι η στρατηγική και η πλατφόρμα της ιστοσελίδας, αν δεν έχει καλό περιεχόμενο, δεν πρόκειται να την επισκεφτεί κανείς. Το Blogging είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημοσιεύετε περιεχόμενο και είναι πολύ καλό να τα κάνετε και share σε κοινωνικά sites όπως το Facebook, το Twitter και το LinkedIn.

Τελευταία λέξη

real-estate-growth

Η κατάκτηση της κορυφής στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης δυστυχώς δεν είναι υπόθεση που τελειώνει μια κι έξω. Η Google χρησιμοποιεί συνεχώς μεταβαλλόμενους μαθηματικούς αλγόριθμους με τους οποίους κατατάσσεται το site σας στα αποτελέσματα, και θα ήταν πρακτικά αδύνατο να υπολογίσετε όλες τις παραμέτρους τους, ειδικά αν πρέπει να διαχειριστείτε και μία επιχείρηση. Χάρη όμως σε κάποιες βασικές τεχνικές που μπορείτε να εφαρμόσετε, το site σας θα γίνει ορατό στη Google όσο και αν αλλάζει εσωτερικά η μηχανή αναζήτησης του. Με λίγο πείσμα, επιμονή και τις σωστές βάσεις, σίγουρα θα βρείτε νέους πελάτες, ή μάλλον θα σας βρουν εκείνοι!

Χρειάζεστε βοήθεια για τη διαχείριση του real Estate SEO σας;

Ένα μεσιτικό γραφείο χωρίς SEO, είναι σαν ένα αυτοκίνητο χωρίς μηχανή. Μπορεί να έχει όλα τα άλλα απαραίτητα εξαρτήματα, αλλά το λείπει αυτό που θα το κάνει να «τρέξει» και να προσφέρει όλες του τις δυνατότητες. Στην Ελλάδα το SEO δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο στο real estate, οπότε μία σωστά βελτιστοποιημένη ιστοσελίδα, θα έχει έναν σημαντικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού του.

Τώρα που ξέρετε τι χρειάζεται για να ανέβει το site σας στην κορυφή των μηχανών αναζήτησης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα σχέδιο για το site σας και να το θέσετε σε εφαρμογή. Το πιο σημαντικό είναι να γνωρίζετε πώς οι μηχανές αναζήτησης κατατάσσουν τις ιστοσελίδες και πώς να βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας για να προσελκύσει την προσοχή τους. Μπορείτε να μάθετε να κάνετε αυτά τα πράγματα μόνοι σας, αφιερώνοντας χρόνο από τη δουλειά σας, ή μπορείτε να μισθώσετε τους ειδικούς SEO στην SEO Dominator και να τα αναλάβουν αυτοί για σας.

Η ομάδα μας έχει βοηθήσει δεκάδες επιχειρήσεις όπως τη δική σας να βελτιστοποιήσουν τις προσπάθειές SEO τους, να παρακολουθούν τα αποτελέσματα του, και να βελτιώνουν το περιεχόμενό τους για ακόμα υψηλότερες κατατάξεις. Παρακολουθούμε πάντα τις τελευταίες τάσεις στο SEO ώστε εσείς να μπορείτε να επικεντρωθεί σε αυτό που κάνετε καλύτερα: να εξυπηρετείτε τους πελάτες σας!

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα! Θα χαρούμε να βοηθήσουμε την επιχείρησή σας να πετύχει στο διαδίκτυο. Καλέστε στο 211 850 0811 ή συμπληρώστε την online φόρμα ανακάλυψης για να μάθετε πώς οι άνθρωποι της SEO Dominator θα δημιουργήσουν ένα SEO σχέδιο, προσαρμοσμένο στο μεσιτικό γραφείο σας.

Facebooktwittergoogle_plus

The post Γιατί το SEO είναι απαραίτητο στα Μεσιτικά Γραφεία | SEO Dominator appeared first on SEO Dominator.



from SEO Dominator https://seodominator.org/mesitika-grafeia/

No comments:

Post a Comment